Returnare produse

Returnare produse – comenzile efectuate pe OCHELARIUM.RO pot fi ușor returnate dacă sunt îndeplinite câteva criterii.

Legislația româna prevede ca Clientul/Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului (valabil pentru ramele de ochelari, ochelarii de soare și lentilele de contact). Comenzile complete de ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014 , articolul 16, aliniat C. Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului.

Noi avem convingerea că toți Cumpărătorii vor fi mulțumiți cu produsele achiziționate. Totuși, dacă din orice motiv, Cumpărătorul nu este mulțumit de produsele achiziționate în primele 10 zile de la data achiziției, acesta poate returna acele produse (ramele de ochelari, ochelarii de soare si lentilele de contact dar nu și ochelarii de vedere – ramele de ochelari + lentile montate) fără nicio întrebare. Cumpărătorul poate alege intre un credit de 100% valoarea achiziției sau de o returnare a valorii, mai puțin costul de transport și al comisioanelor aferente transferului bancar.

In cazul unui retur al unei rame pentru care s-a acordat o pereche de lentile personalizate gratis, Cumpărătorului i se va returna valoarea ramei, mai puțin valoarea transportului, a comisioanelor bancare aferente și a valorii corespunzătoare lentilelor acordate gratis la achiziționarea unei rame (acestea nu se vor returna).

Ca procedură, Cumpărătorul trebuie sa contacteze DANIELS OPTIC la adresa contact@ochelarium.ro sau sa sune la numărul de telefon afișat în pagina de contact pentru mai multe detalii.

Pentru efectuarea returului sunt necesare: numărul comenzii, adresa de unde curierul urmează sa preia coletul de retur, modalitatea de plată dorita (datele contului bancar sau voucher de cumpărături echivalent cu suma produselor returnate), datele de contact.

După primirea informațiilor referitoare la intenția de retur a Cumpărătorului, DANIELS OPTIC efectuează o solicitare la curier și trimite curierul la adresa indicata în comunicarea Cumpărătorului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate, precum și ale comisioanelor bancare aferente transferului nu intră în responsabilitatea DANIELS OPTIC, acestea urmând a fi asumate de către Cumpărător.

 CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Cumpărătorului, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreuna cu orice alte materiale promoționale care au însoțit eventual produsele. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Cumpărător în corespondența cu DANIELS OPTIC).

Produsele care se pot returna sunt ramele de ochelari, ochelarii de soare și lentilele de contact. În politica de retururi nu intra ochelarii de vedere (rama + lentile montate pe rama).

Trebuie returnate inclusiv cârpa de șters și etuiul. Lentilele – pentru ochelarii de soare –  trebuie sa fie fără zgârieturi sau ciobiri.

În cazul în care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, Cumpărătorul este obligat sa returneze și produsul cadou în starea lui originala, nedeteriorata și nedesigilata.

Termenul pentru primirea banilor de către Cumpărător pentru un retur este de 14 de zile calendaristice de la data la care DANIELS OPTIC este informat de către Cumpărător cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

În urma confirmării efectuării returului, Cumpărătorul poate primi un Voucher reprezentând contravaloarea produselor returnate. Cumpărătorul are la dispoziție o perioada de 30 de zile în care poate folosi Voucherul pentru a primi produse în echivalentul valorii Voucherului. După 30 de zile de la confirmarea returului, Voucherul își pierde valabilitatea.